公交迷网 - 巴士之家

 找回密码
 注册

QQ登录

只需一步,快速开始

搜索
查看: 5150|回复: 17
打印 上一主题 下一主题

线条图一贴VL.2(TDopravní podnik Ostrava a.s俄斯特拉发运输公司)完

[复制链接]
跳转到指定楼层
1
发表于 2011-12-18 12:54 | 只看该作者 回帖奖励 |倒序浏览 |阅读模式
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 19:10 编辑

以前发过外国的有轨电车,这次整点无轨和城市公交系统。
本次还是线条图加实拍,首先是无轨电车
Skoda 14 Tr         斯柯达14 TR
该车系已经有人在52上发过,我也就不画蛇添足了,其实我想画蛇添足也没有那个本事,呵呵。
线条图






Na počátku 70. let došlo k vyvoji nového trolejbusu, ktery byl označen typem 14 Tr. V letech 1972 a 1974 vyrobce dokončil první dva prototypy. V této době téměř všechny trolejbusové systémy na světě prožívaly stagnaci, a proto byla i národním podnikem Škoda zvažována možnost ukončení vyroby trolejbusů. Z tohoto důvodu byl další vyvoj novych vozidel přerušen. Ve druhé polovině 70. let byl pohled na trolejbusy vlivem energetické krize a poškození životního prostředí přehodnocen a trolejbusovou dopravu měl očekávat další rozvoj. Vyrobce na tuto změnu reagoval obnovením vyvoje na vozech 14 Tr a v letech 1980-1981 bylo nejprve postaveno pět prototypů a posléze dvacetikusová ověřovací série. K  zahájení sériové vyroby došlo v roce 1982. V letech 1984-1992 dopravní podnik zakoupil celkem 39 novych trolejbusů 14 Tr a v roce 1995 ještě šest starších vozů 14 Tr ze zrušeného provozu německého města Potsdam.
Trolejbusy 14 Tr jsou dvounápravové s třídveřovou samonosnou karoserií. Do vozů je zastavována tyristorová trakční vyzbroj se stejnosměrnym sériovym čtyřpólovym elektromotorem Škoda Al 2943 rN s trvalym vykonem 100 kW při 600 Vss, ktery pohání zadní nápravu. Obě nápravy trolejbusu jsou tuhé, pérování je pneumatické – gumovymi vlnovci. Trolejbusy jsou vybaveny třemi nezávislymi brzdami; pneumatickou dvouokruhovou, elektrodynamickou a pružinovou (parkovací).

Ostravsky dopravní podnik zakoupil nové vozy 14 Tr jako poslední z tehdy provozovanych trolejbusovych systémů v  Československu. K nákupu prvních dvou trolejbusů došlo až na jaře 1984 a DPMO je zařadil do provozu pod evidenčními čísly 3123 a 3124. Odlišně od později dodávanych trolejbusů byly tyto vozy vybaveny závislou elektrodynamickou brzdou a měly vždy v pravé bočnici dvě okna větrací a dvě plná a v levé bočnici čtyři okna větrací a tři plná. Další dodávka 10 vozů evid. č. 3125-3134 téměř stejného provedení, avšak již s nezávislou elektrodynamickou brzdou a všemi dělenymi okny v bočnicích proběhla na jaře 1985. Na podzim téhož roku byl zakoupen první trolejbus se zesílenou karoserii nové koncepce, evid. č. 3135. Na pohled znatelné zesílení meziokenních sloupků a úprava velikosti bočních oken přispělo k mírné změně vzhledu trolejbusu. Také provedení zasklení dveří se liší; v křídlech předních dveří je původní sklo rozděleno a vznikla tak dvě nestejně velká okna, v prostředních a zadních dveřích jsou okna zhruba o třetinu zkrácena. V roce 1986 došlo k nákupu dalších šesti vozů evid. č. 3136-3141. Počínaje touto dodávkou mají všechny nové trolejbusy 14 Tr velkou kabinu řidiče a první křídlo předních dveří je určeno pouze pro řidiče. Novou kabinou se zcela jistě podařilo zvyšit prostor a úroveň pracoviště řidiče, ale bohužel na úkor nastupování předními dveřmi, které není příliš optimální. Další nové trolejbusy byly pořízeny v letech 1987, evid. č. 3242-3248 a 1990, evid. č. 3249-3256. Tato vozidla mají odlišně od předchozích dělená skla na obou čelech. Jako poslední nové trolejbusy tohoto typu bylo v roce 1992 za vyhodnych podmínek zakoupeno pět vozů, původně určenych pro provoz na Krymu. Trolejbusy byly dodány i s falešnou podlahou se sedadly u prostředních dveří, kterou si objednal původní zákazník. Vozy byly do provozu zařazeny až po demontáži podlahy se sedadly u středních dveří. Poslední dodávka trolejbusů 14 Tr se uskutečnila v roce 1995. Nejednalo se však o vozidla nová, ale o ojeté "čtrnáctky" ze zrušeného německého provozu Potsdam vyrobené v roce 1983.
Po provedení rozšířené celkové opravy u všech šesti trolejbusů v letech 1995-1996, došlo k jejich zařazení do osobní dopravy pod evid. č. 3217- 3222, zde sloužily dalších více než pět let. Původním provedením karoserie vozy odpovídaly prvním ostravskym trolejbusům evid. číslo 3123 a 3124, avšak z důvodu problémů s pevností skříně provedl vyrobce ve druhé polovině 80. let rekonstrukci a zesílení karoserie vozů evid. čísel 3217-3219. Karoserie dalších tří "postupimskych" trolejbusů (evid. č. 3220-3222) rekonstrukcí neprošly. Trolejbusy evid. čísel 3123-3141 a 3242-3256 byly od vyrobce opatřeny nátěrem mezi okny krémovym, podokenní část třemi pruhy v kombinaci červená - krémová - fialová, exportní vozy evid. č. 3257-3261 v barvách krémová - červená - krémová - červená. Postupimské trolejbusy obdržely po provedené opravě modrobíly nátěr se žlutymi dveřmi podle barevného schématu DPO. Na trolejbusech evid. č. 3223-3241 byly provedeny jen drobné úpravy spojené se změnou nátěru, přečalouněním sedadel a montáží novych laminátovych sběračů. Vůz evid. číslo 3230 obdržel při celkové opravě nové prostřední a  zadní dveře s menšími skly odpovídající novějšímu provedení trolejbusů 14 Tr. V roce 1992 byly na vozech evid. číslo 3227, 3249 zkušebně namontovány hliníkové sběrače od maďarské firmy Obus a na voze evid. č. 3241 české laminátové sběrače LOPOUR/AVIKO.

Od roku 2001 byly v rámci celkové opravy prováděny modernizace novějších trolejbusů 14 Tr. Modernizace spočívala v úpravě obou čel podle typu 14 TrM, instalaci transparentů BUSE, nové protiskluzové podlahy ALTRO, čalouněnych sedadel CIEB Kahovec, obložení bočních stěn interiéru bylo nově provedeno solodurovymi deskami, instalace tlačítek ovládání dveří cestujícími v zastávkách, úprava větrání pracoviště řidiče zřízením ventilačního poklopu ve střeše vozu. Nově bylo také uspořádáno ovládání na přístrojové desce řidiče.
悲催的谷歌翻译,感觉比翻译波兰文强点
在70年初 几年出现了一个新的台车,这是指定类型14星的发展。1972年至1974年,制造商已完成了前两个原型。此时几乎所有的世界无轨电车系统都发生了停滞,并因此被国家斯柯达现在考虑的无轨电车生产终止的可能性。出于这个原因,新汽车的进一步发展停止。在70年下半年 年是该台车,由于能源危机和环境破坏审查和无轨电车应该期望进一步发展。制造商回应这一变化在恢复和发展汽车14章1980-1981年间建有5个是第一个原型,然后dvacetikusová测试系列。要开始批量生产在1982年发生。在1984-1992年运输公司购买了39个新的无轨电车共14章,并于1995年6次以上老人从14入门车取消了对德国波茨坦市的运作。
14星无轨电车是自我支持与三门体轴。车停在100千瓦连续大功率晶闸管牵引设备在600 V,驱动后桥带串行四极直流电动机斯柯达人2943 RN。两个轴是固体小车,气动悬挂 - 橡胶波纹管。无轨电车都配备了三个独立的制动器,双回路气动,电动和弹簧(停车)。

俄斯特拉发运输公司买下作为无轨电车系统在捷克斯洛伐克最后一次新车14章。买前两个手推车发生在1984年春投入运行的排名是根据注册号3123 DPMO和第三千一百二十四 不像后来提供的电车是配备了电动制动器依赖,应始终在右边两个窗口,两个位于左侧四个窗口和三个完整的通风充分发泄。另10辆交付evid。3125-3134号几乎相同的设计,但没有独立的电动刹车和分裂的胴体所有窗口在第一千九百八十五春天 在那年秋天第一无轨电车是购买了钢筋体新概念evid。第第三千一百三十五 乍一看明显增加壁炉调整列和侧窗有助于在外观上略有变化推车。此外,性能玻璃门是不同的,在两翼是原来的前门玻璃被打破,两个不平等大,中间和后门窗窗口缩短约三分之一。1986年有六个evid其他购车。第3136-3141。这一新的供应开始,所有14个大星无轨电车和出租车司机的前翼门头只为驱动程序。新的客舱是肯定能够增加的范围和驾驶员座椅的水平,但不幸在获得前门牺牲,这是不是最佳的。其他新的无轨电车在1987年被收购,evid。编号3242-3248年和1990年,没有证据。第3249-3256。这些车辆都是从以前的两端分裂玻璃不同。这种类型的最后一个新的无轨电车是在1992年的有利条件下,买了五辆,最初是为在克里米亚操作而设计的。无轨电车已交付使用虚假的座位在中间层门,这是他下令原来的客户。汽车被取出后放入操作在中门的座席。最后交付14章无轨电车发生在1995年。这不是一个新的汽车,但用在波茨坦从在1983年废除了德国行动“čtrnáctky”。
经过1995-1996年所有六个无轨电车广泛大修,被列入他们的个人交通工具下evid。第3217 - 3222,在这里担任五年以上。原车的车身设计在俄斯特拉发的首场比赛手推车evid。第3123和3124,但由于在80年下半年有实力柜制造商提出的问题 多年的重建和加强身体keepin汽车。号码3217-3219。身体其他三个“postupimskych”无轨电车(evid.号3220-3222)不接受重建。无轨电车evid。3123-3141和3242-3256的数字是工厂画窗口之间,窗口红色的三条纹型霜 - 霜 - 紫色,出口汽车evid。编号3257-3261在奶油色 - 红色 - 霜 - 红色。波茨坦无轨电车得到修复后的蓝色和白色外套与黄色门根据配色方案FWD。台车evid。3223-3241号进行了更改,在油漆,přečalouněním座椅和收藏家的新安装相关的复合只有轻微的调整。Keepin车。3230号期间收到的新中,小玻璃足够新版本14章无轨电车后门检修。1992年,汽车被evid。3227号,3249试用装的匈牙利公司和汽车Obus铝收藏家evid。3241号捷克层压收藏家Lopour / AVIKO。

自2001年以来,该维修的整体现代化进行新的无轨电车14章。现代化是修改类型14 TRM,横幅保险丝安装,新的防滑地板ALTRO,软垫座椅CIEB Kahovec两个方面,衬砌内部的侧墙是新订的solodurovymi板,门控制按钮乘客安装在车站,完成设置驾驶员座椅通风风扇盖在屋顶。新组建的控制也对驾驶员的仪表板。
基本数据        斯柯达14tr
长度/高度/宽度[mm]        11 340/3 410/2 500
悬,前/后[毫米]                2 500/3 190
整备质量/总[公斤]                10 000/16 000
轴距[毫米]                        5420
转弯直径[米]                        24
最大速度[KM /小时]                65
入地角[%]                        6
最大爬坡能力(短)[%]        12
推进系统         
牵引电机                                串行6极斯柯达人2943 RN
连续功率[kW]                        100
牵引设备                                晶闸管脉冲转换器
收藏家                                力学
机箱         
前桥                                        固体桥型Liaz
后轴                                        拉巴在行星轮减
管理层                                单体液压式Czepel
制动器                                气动,双回路,下巴上运行的所有车轮
缓凝剂                                与电动pneumatickycm dobržděním停在后轮作用
驻车制动                                手动操作阀弹簧,作用于后轮
暂停                                        气动,两个前波纹管与2伸缩减震器弹簧,后弹簧波纹管伸缩减震器与4 4
车体       
车体构造                          自收自支,金属,从薄壁型钢焊接
配置门                                三双门集
1./2./3门宽。[MM]                1 200 / 1 200 / 1 200
楼层高度[mm]                        750
座位/站立                                29/51
通风                                        自然 - 滑动侧窗和车顶通风小费,强迫 - 吊扇
加热车厢                                暖空气(再循环乘客座位下单位)
Technicky popis
Základní údaje        Škoda 14 Tr
délka/vyška/šířka [mm]                               11 340/3 410/2 500
převis přední/zadní [mm]                               2 500/3 190
hmotnost pohotovostní/celková [kg]      10 000/16 000
rozvor náprav [mm]                                       5 420
průměr zatáčení [m]                                       24
max. rychlost [km/hod]                               65
stoupavost [%]                                       6
max. stoupavost (krátkodobě) [%]               12
Pohonny systém         
trakční motor                                               sériovy čtyřpólovy Škoda 6 Al 2943 rN
trvaly vykon [kW]                                       100
trakční vyzbroj                                               tyristorová s pulzním měničem
sběrače                                                       mechanické
Podvozek         
přední náprava                                               tuhá náprava typ Liaz
zadní náprava                                               Rába s planetovymi redukcemi v kolech
řízení        monoblokové,                                 hydraulické typ Czepel
provozní brzda                                               pneumatická, dvouokruhová, čelisťová působí na všechna kola
odlehčovací brzda                                       elektrodynamická s pneumatickycm dobržděním do zastavení, působí na kola zadní nápravy
parkovací brzda                                       pružinová ovládaná ručním ventilem, působí na zadní kola
pérování                                                       pneumatické, vpředu 2 vlnovcové pružiny se 2 teleskopickymi tlumiči, vzadu 4 vlnovcové pružiny se 4 teleskopickymi tlumiči
Karoserie         
karoserie                                                       samonosná, celokovová, svařená z tenkostěnnych ocelovych profilů
uspořádání dveří                                       troje dvoukřídlé dveře
šířka dveří 1./2./3. [mm]                               1 200/1 200/1 200
vyška podlahy [mm]                                       750
míst k sezení/stání                                       29/51
větrání                                                       přirozené - posuvná boční okna a vyklopná střešní ventilace, nucené - stropními ventilátory
topení prostoru cestujících                       teplovzdušné (recirkulační jednotky pod sedadly cestujících)




实拍图(小)




比较大点的








本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
分享到:  QQ好友和群QQ好友和群 QQ空间QQ空间 腾讯微博腾讯微博 腾讯朋友腾讯朋友
收藏收藏
2
 楼主| 发表于 2011-12-18 13:33 | 只看该作者
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 16:53 编辑

Škoda 15 Tr     斯柯达15 TR
线条图:

Zavádění kapacitních článkovych autobusů na konci 70. let, ukončení provozu trolejbusů s vleky, renesance trolejbusové dopravy a počítaná náhrada vytíženych autobusovych linek, ale i nedostatek jízdního personálu, postavilo vyrobce trolejbusů před řešení problematiky vyroby článkovych autobusů. Cílem tuzemského vyrobce Škody Ostrov bylo nabídnout kapacitní článkové vozidlo vlastní konstrukce s nejvyšší možnou unifikací s typem 14 Tr.
První dva prototypy byly postaveny v roce 1983. Další tři prototypy trolejbusu 15 Tr vyrobce dokončil v letech 1986 a 1987. V roce 1988 byla zahájena sériová vyroba typu 15 Tr a od roku 1995 byl nabízen vyrobcem modernizovany typ 15 TrM. V letech 1989 až 1994 ostravsky dopravní podnik zakoupil celkem 11 trolejbusů tohoto typu (evid. č. 3503-3513)

Jedná se o třínápravovy článkovy trolejbus s dvou čtyřdveřovou samonosnou karoserií, spojenou kloubem a přechod je zakryt měchem. Do vozů je zastavována tyristorová elektrická vyzbroj, odvozená od běžné vyzbroje 14 Tr, s dvěma stejnosměrnymi sériovymi čtyřpólovymi elektromotory Škoda 8 Al 2943 rN s trvalym vykonem 2x100 kW, které pohánějí druhou a  třetí nápravu. Všechny nápravy jsou tuhé, pérování je pneumatické gumovymi vlnovci. Trolejbusy jsou vybaveny třemi nezávislymi brzdami, pneumatickou dvouokruhovou, elektrodynamickou a pružinovou (parkovací).

První trolejbus tohoto typu byl získán do Ostravy vyměnou za dva trolejbusy Škoda s  Gottwaldovem (dnes Zlín) a označen evid. číslem 3503. Tento trolejbus absolvoval zkušební provoz v ukrajinském hlavním městě Kyjevě. Jelikož se jedná o prototyp, liší se od sériovych vozů v elektrické části (atypicky silovy blok), má závislou elektrodynamickou brzdu a také odlišny typ sedadel s vykrojem na opěradlech. Trolejbus byl od vyrobce opatřen nátěrem mezi okny krémovym, podokenní části třemi pruhy v kombinaci červená-krémová-červená. Dodávka dalších, již sériovych trolejbusů 15 Tr se uskutečnila v roce 1990. Vozy byly nastříkány v kombinaci barev krémová - červená-krémová-fialová a na rozdíl od ostatních trolejbusů mají vždy v pravé bočnici tři okna větrací a tři plná a v levé bočnici pět oken větracích a pět plnych. Poslední trolejbusy tohoto typu ostravsky dopravní podnik vyhodně zakoupil v roce 1994. Jedná se o vozy vyrobené již v roce 1991 pro města byvalého SSSR, která však vzhledem k ekonomické situaci neměla na jejich zaplacení dostatek finančních prostředků. Vozy byly z vyroby nastříkány kombinaci krémová-červená-krémová-červená, opatřeny třemi oranžovymi nástřešními světly nad přední linkovou orientací dle ruskych předpisů pro označení soupravy a článkovych vozidel (u vozu evid. č. 3511 odstraněny v  rámci opravy u vyrobce a u ostatních vozů při celkové opravě. Všechna boční okna jsou větrací.
Od dubna 1994 je i na trolejbusech 15 Tr uplatňován novy modrobíly nátěr se žlutymi dveřmi. Ve druhé polovině 90. let byly v interiérech trolejbusů instalovány informační panely s červenymi LED-diodami.

Od roku 1999 byly v rámci CO prováděny modernizace trolejbusů 15 Tr. Modernizace spočívala v úpravě obou čel podle typu 15 TrM, instalaci maticovych transparentů BUSE, nové protiskluzové podlahy ALTRO, čalouněnych sedadel CIEB Kahovec, obložení bočních stěn interiéru bylo nově provedeno solodurovymi deskami, instalace tlačítek ovládání dveří cestujícími v zastávkách, úprava větrání pracoviště řidiče zřízením ventilačního poklopu ve střeše vozu a vyměna měchu kloubu. Nově bylo také uspořádáno ovládání na přístrojové desce řidiče.
谷歌继续悲催中:
执行能力在70年代末铰接式公交车 多年来,有电梯,文艺复兴时期的无轨电车运输和计算赔偿繁忙的巴士路线,但也有不足的驾驶人员,构建与铰接式客车生产厂家处理无轨电车无轨电车关闭。而国内制造商斯柯达奥斯特罗夫的目的是提供与该类型14星最高的统一是我们自己设计的电容电池汽车。
前两个原型建于1983年。另外三个原型15章无轨电车生产商在1986年和1987年完成。在1988年推出入门系列生产15种自1995年以来一直由制造商提供现代化的TRM型15。从1989至1994年俄斯特拉发运输公司购买了11个这种类型的手推车共(evid.号3503-3513)

这是一个分段三轴两车四门自收自支机构,联合和合并的过渡是由波纹管覆盖。这款车的停车大功率晶闸管设备,从常规武器入门14派生,有两个四极直流电动机串行斯柯达8人2943 RN与2x100千瓦的连续输出功率来驱动第二和第三轴。所有车轴是稳定的,气动悬挂,橡胶波纹管。无轨电车都配备了三个独立的制动器,双回路气动,电动和弹簧(停车)。

这种类型的第一个获得无轨电车在俄斯特拉发以换取两个无轨电车斯柯达哥特瓦尔多夫(现在兹林)和标记evid。数第三千五百○三 台车通过在乌克兰首都基辅试运行。由于这是一个原型,它不同于在(非典型电源块)零件生产的汽车,是依赖于制动和电动座椅与紧缩对不同的类型。无轨电车是该工厂之间的窗户装上涂奶油,窗式红色,奶油和红色三个条纹。其他的,已经15章无轨电车系列交货发生在1990年举行。汽车被喷结合霜的颜色 - 红色,奶油,紫,不像其他小车在右侧三个窗口,在左边五个窗口和五个全通风三个完整的发泄始终。这种类型的俄斯特拉发运输公司去年手推车方便购买于1994年。这些都是在1991年作出了前苏联的城市车,但由于经济形势向他们支付了足够的钱。汽车是一个工厂的结合喷霜红,奶油红,有三个在前面nástřešními定期方向橙灯配备,根据俄罗斯法律,以确定集和(汽车evid号3511除去制造商和其他车辆在修理挂接式车辆大修,所有的侧窗是通风。
从1994年4月至15章无轨电车采用了蓝色和白色与黄色门新的外衣。在90年下半年 年是在室内台车安装了红色LED信息板。

自1999年以来,联合提出了15章无轨电车现代化。现代化是修改类型TRM 15日,横幅巴斯矩阵,一个新的防滑地板ALTRO,软垫座椅CIEB Kahovec安装这两个方面,衬砌内部的侧墙是新订的solodurovymi板,门控制按钮在站乘客的安装,完成设置驾驶员座椅通风风扇在汽车的车顶舱口和更换波纹管接头。新组建的控制也对驾驶员的仪表板。

Základní údaje        Škoda 15 Tr
délka/vyška/šířka [mm]        17 720/3 410/2 500
převis přední/zadní [mm]        2 500/3 190
hmotnost pohotovostní/celková [kg]        16 400/26 600
rozvor náprav [mm]        5 420/6 380
vnější obrysovy průměr zatáčení [m]        23,25
max. rychlost [km/hod]        65
stoupavost [%]        7
max. stoupavost (krátkodobě) [%]        15
Pohonny systém         
trakční motory        2 sériové čtyřpólové Škoda 8 Al 2943 rN
trvaly vykon [kW]        2x100
trakční vyzbroj        tyristorová s pulzním měničem
sběrače        mechanické
Podvozek       
přední náprava        tuhá náprava typ Liaz
střední a zadní náprava        Rába s planetovymi redukcemi v kolech
řízení        monoblokové, hydraulické
provozní brzda        pneumatická, dvouokruhová, čelisťová působí na všechna kola
odlehčovací brzda        elektrodynamická s pneumatickycm dobržděním do zastavení, působí na kola hnacích náprav
parkovací brzda        pružinová ovládaná ručním ventilem, působí na všechna kola prostřední a zadní nápravy
pérování        pneumatické, vpředu 2 vlnovcové pružiny se 2 teleskopickymi tlumiči, uprostřed a vzadu 4 vlnovcové pružiny se 4 teleskopickymi tlumiči
Karoserie       
Karoserie        samonosná, celokovová svařená z tenkostěnnych ocelovych profilů, skládá se z přední a zadní sekce, které jsou propojeny kloubovym spojením.
uspořádání dveří        čtvery dvoukřídlé dveře
šířka dveří 1./2./3./4. [mm]        1 150/1 150/1 150/1 150
vyška podlahy [mm]        740 (750)
míst k sezení/stání        44/106
větrání        přirozené - posuvnymi bočními okny a vyklopnou střešní ventilací, nucené - 3 stropními ventilátory
vytápění prostoru cestujících        teplovzdušné (5 recirkulačních jednotek pod sedadly cestujících)

基本数据        斯柯达15章
长度/高度/宽度[mm]        17 720/3 410/2 500
悬,前/后[毫米]        2 500/3 190
整备质量/总[公斤]        16 400/26 600
轴距[毫米]        5 420/6 380
外轮廓转弯直径[米]        23.25
最大速度[KM /小时]        65
梯度[%]        7
最大爬坡能力(短)[%]        15
该推进系统         
牵引电机        2个串行极斯柯达8人2943 RN
连续功率[kW]        2x100
牵引设备        晶闸管脉冲转换器
收藏家        力学
机箱       
前桥        固体桥型Liaz
中,后桥        拉巴在行星轮减
管理层        直板,液压
制动器        气动,双回路,下巴上运行的所有车轮
缓凝剂        与电动pneumatickycm dobržděním停止对工作的驱动桥轮
驻车制动        手动操作阀弹簧,作用于后轴的中间和所有车轮
暂停        气动,两个前波纹管与2伸缩减震器,中央和后春春波纹管伸缩减震器与4 4
身体       
身体        自收自支,全金属的薄壁型钢的前部和后部的部分组成,焊接连接的铰链连接。
配置门        四双门双
1./2./3./4门宽。[MM]        1 150 / 1 150 / 1 150 / 1 150
楼层高度[mm]        740(750)
座位/站立        44/106
通风        自然 - 滑动侧窗和车顶通风小费,强迫 - 3吊扇
加热车厢        温暖(5乘客座位下循环单元)
















本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
3
 楼主| 发表于 2011-12-18 13:40 | 只看该作者
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 17:17 编辑


Škoda 21 Tr       斯柯达21tr

Po ukončení projektu "Unifikovaná řada vozidel městské hromadné dopravy" stála Škoda Ostrov před nutností inovace vyrobního programu trolejbusů, které by svymi parametry vyhovovaly novym trendům v konstrukci vozidel MHD a stále vyšším nárokům provozovatelů trolejbusovych systémů. V roce 1994 byly postaveny dva prototypy nízkopodlažních článkovych trolejbusů 22 Tr. Jelikož v té době byla poptávka vyšší po standardních vozidlech byl vyvoj na vozech 22 Tr přerušen a prioritou se staly práce na standardním nízkopodlažním trolejbusu 21 Tr. První prototyp byl dokončen na podzim 1994 a o  dva roky později došlo k zahájení sériové vyroby. Ostrava byla prvním městem, která tento typ trolejbusu zakoupila.

Jedná se o nízkopodlažní dvounápravovy trolejbus s třídveřovou samonosnou karoserií, přední nápravou s nezávislym zavěšením kol a zadní tuhou hnací nápravou, pérování je zajištěno vzduchovymi pružinami a hydraulickymi tlumiči, tyristorovou regulací s CTO tyristory s elektrodynamickou brzdou a diagnostikou. Stejnosměrny sériovy čtyřpólovy trakční motor Škoda 1 ALS 2741 tN, napájeny prostřednictvím pulzního měniče, o trvalém vykonu 132 kW dává vozidlu maximální provozní rychlost 65 km/h. Trolejbus je vybaven brzdou dvouokruhovou vzduchovou, elektrodynamickou rekuperační, parkovací a poloautomatickou staniční. Vozidla s úrovní podlahy 360 mm v přední části a 560 mm v  zadní části (vyška nástupní hrany u všech dveří je 345 mm), jsou vybavena tzv. "kneelingem", kterym je možné snížit nástupní hranu až na 275 mm. Všechny trolejbusy jsou již od vyrobce osazeny laminátovymi sběrači ESKO. Interiér je vybaven čalouněnymi sedadly CIEB Kahovec, podlaha pokryta protiskluzovou krytinou ALTRO.
První dva trolejbusy tohoto typu, dodané v závěru roku 1996, byly 31. 1. 1997 slavnostně pokřtěny jmény ostravskych městskych částí, které obsluhují trolejbusy - vůz evid. číslo 3301 na Mariánské Hory a 3302 na Michálkovice. Po nezbytnych zkouškách a zaškolení provozního personálu došlo 12. 3. 1997 k zařazení do osobní dopravy. Provozní spolehlivost a "dětské nemoci" těchto vozů byly poplatné skutečnosti, že se jednalo o první dva sériově vyrobené trolejbusy nového typu. Dodávka dalších dvou "jednadvacítek" se uskutečnila v dubnu 1998. Po zprovoznění novych trolejbusů byly v květnu 1998 první dva trolejbusy 21 Tr (evid. č. 3301 a 3302) odeslány k vyrobci k repasi a provedení úprav, aby odpovídaly schválenému provedení tohoto typu. Stejné úpravy byly provedeny i na trolejbusech evid. číslo 3303 a 3304, ale z důvodu časového skluzu prováděnych úprav u vyrobce, došlo k repasi ve vlastních dílnách v trolejbusové vozovně. Po vykonání technicko-bezpečnostních zkoušek v prosinci 1998 došlo k opětovnému zařazení všech trolejbusů do provozu.

V roce 2000 došlo k dodávce celkem pěti dalších trolejbusů tohoto typu (evid. č. 3310-3309). První dva vozy měly byt dodány již v roce 1999. Oproti předchozím trolejbusům 21 Tr, tyto již plně odpovídají schválenému provedení typu, a proto nebylo nutné provádět žádné úpravy. Další odlišností je umístění boční linkové orientace v okně, doplnění nátěru žlutym lomenym pruhem, ktery vyjadřuje nízkopodlažní charakter vozidla a sloganem "Nastupte prosím, máme společnou cestu" umístěnym nad bočními okny. Stejné úpravy nátěru, včetně sloganu, byly provedeny i na starších trolejbusech.
翻译为:
经过项目“城市交通车辆的统一系列”完成斯柯达奥斯特罗夫是前无轨电车生产创新,将适合在公共交通车辆和经营者的要求越来越高无轨电车系统设计的新趋势的参数的必要性。1994年,两个原型内置低地板铰接式无轨电车22章。因为在那个时候,对更高标准的汽车的需求是汽车的发展22章中断,成为一个标准的低地板车21章的工作重点。第一个原型完成于1994年秋,两年后是开始批量生产。俄斯特拉发是第一个城市,这种无轨电车型购买。

这是一个自收自支三门车身两轴低地板车,具有独立车轮悬挂和后刚性驱动桥悬挂前桥是由空气弹簧和可变CTO与电动刹车和诊断可控硅晶闸管液压减震器。直接序列极牵引电机斯柯达TN 1 ALS 2741,通过脉冲转换器供电,一个132千瓦的连续输出使车辆在65公里/小时的最高运行速度 该无轨电车配备双回路气制动,电再生,和半自动停车站。与地面水平360毫米,前部和后部560毫米中(高开始在每个门的边缘是345毫米)的车辆,用“跪”装备,它可以减少边缘开始高达275毫米。所有的手推车都配备由玻璃纤维厂艾司科采集。车内配备有软垫座椅CIEB Kahovec,与覆盖ALTRO防滑地板覆盖。
前两个手推车这种类型的,在1996年底交付使用,31 首先 1997年隆重洗礼名俄斯特拉发地区,服务车 - 车evid。标题3301至3302玛丽亚Hory和Michálkovice。经过必要的测试和操作人员培训12人 三 1997年在客运包容。可靠性和“磨合问题”,这些车是负债的事实,它是第一个大规模生产的两个新的台车式。其他两个“jednadvacítek”交付发生在1998年4月举行。在启动新的无轨电车是1998年5月的前两个手推车21章(3301和3302号evid.)发送到生产厂家进行维修和调整,以符合这种类型批准的设计。同样的调整,就keepin无轨电车。第3303和3304,但由于时间滑了与制造商进行维修安排在我们自己的车间是在无轨电车站。继1998年12月的技术和安全测试完成了所有的手推车重新列入操作。

2000年,提供了其他五个这种类型的手推车(evid.号3310-3309)的总。前两车要作为早在1999年交付使用。相比前21章手推车,他们完全符合批准的设计类型,因此没有必要作任何调整。另一个区别是在窗口侧线方向的位置,加上尖黄色油漆条带,这体现了低地板车辆的性格和口号“拿,请,我们有一个共同的道路,”上面侧窗位置。该涂料相同的待遇,包括口号,开展了对老无轨电车。
Technicky popis


Základní údaje        Škoda 21 Tr
délka/vyška/šířka [mm]        11 760/3 365/2 500
převis přední/zadní [mm]        2 700/3 360
hmotnost pohotovostní/celková [kg]        10 950/16 900
rozvor náprav [mm]        5 700
obrysovy průměr zatáčení [m]        22,6
max. rychlost [km/hod]        65
stoupavost [%]        7
max. stoupavost (krátkodobě) [%]        15
Pohonny systém         
trakční motor        Škoda 1 ALS 2741 tN stejnosměrny, čtyřpólovy, sériovy, s cizí ventilací, se zabudovanou převodovkou
trvaly vykon [kW]        132
trakční vyzbroj        pulzní s GT0 tyristory
sběrače        mechanické
Podvozek         
přední náprava        PN 2.1 s nezávislym zavěšením kol, kolové jednotky konstrukce Škoda-Liaz
zadní náprava        HNT 3.0 tuhá portálová
řízení        hydraulické servořízení
provozní brzda        elektrodynamická s pneumatickycm dobržděním do zastavení, působí na kola hnací nápravy
havarijní brzda        pneumatická, dvouokruhová, bubnová působící na všechna kola
parkovací brzda        pružinová, působící na všechna kola zadní nápravy, ovládaná ručním proporcionálním ventilem
pérování        vpředu 2 vlnovcovymi pružinami se 2 teleskopickymi hydraulickymi tlumiči s vnitřním dorazem, vzadu 4 vakové pružiny se 4 teleskopickymi hydraulickymi tlumiči s vnitřním dorazem
Karoserie         
konstrukce skeletu        samonosná karoserie s kostrou svařenou z ocelovych tenkostěnnych profilů, kostra je oplechována pozinkovanym lakovanym plechem.
uspořádání dveří        troje dvoukřídlé dveře
šířka dveří 1./2./3. [mm]        1 360/1 360/1 360
nástupní hrana dveří [mm]        345 s možností snížit nástupní hranu (kneeling) na 275 mm
míst k sezení/stání        26/60
větrání        přirozené - posuvnymi bočními okny, nucené - 3 stropními ventilátory
vytápění prostoru cestujících        teplovzdušné (3 recirkulační jednotky pod sedadly cestujících)
技术说明


基本数据        斯柯达21章
长度/高度/宽度[mm]        11三分之七百六十二分之三百六十五500
悬,前/后[毫米]        23分之700360
整备质量/总[公斤]        1016分之950900
轴距[毫米]        5700
掠路径[M]        22.6
最大速度[KM /小时]        65
梯度[%]        7
最大爬坡能力(短)[%]        15
该推进系统         
牵引电机        斯柯达1 ALS 2741 TN DC,杆,序列,与国外通风,综合传输
连续功率[kW]        132
牵引设备        晶闸管脉冲GT0
收藏家        力学
机箱         
前桥        PN 2.1独立车轮悬挂,四轮驱动设计斯柯达 - Liaz
后轴        HNT固体3.0门户
管理层        液压助力转向
制动器        与电动pneumatickycm dobržděním停止车轮上的驱动桥工作
紧急制动        气动,双回路,鼓上所有车轮作用
驻车制动        弹簧作用于所有的后轮,手工操作比例阀
暂停        2前2个伸缩波纹管与内部停止液压减震器弹簧,后弹簧波纹管内部有4个伸缩液压减震器停止4
身体         
建设的骨架        自承与钢焊接薄壁部分身体骨架,骨架被涂镀锌板金属闪烁。
配置门        三双门集
1./2./3门宽。[MM]        1一分之三百六十〇一分之三百六十○360
大门边缘[毫米]        345的可能性减少275毫米起始边(跪)
座位/站立        26/60
通风        自然 - 滑动侧窗,强迫 - 3吊扇
加热车厢        温暖(3乘客座位下的回收单位)









本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
4
 楼主| 发表于 2011-12-18 13:41 | 只看该作者
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 17:36 编辑

Solaris Trollino 12 AC    索拉瑞斯 Trollino12  







Nízkopodlažní trolejbusy Solaris Trollino jsou vysledkem spolupráce firmy Solaris Bus & Coach Sp. z o. o., Cegelec, a.s. a Dopravního podniku Ostrava a.s. Trolejbusy jsou montovány v unifikované řadě s autobusy Solaris Urbino zástavbou elektrické vyzbroje do karosérií polského vyrobce autobusů v dílnách Dopravního podniku Ostrava a.s. Tato moderní vozidla slouží v trolejbusové dopravě v České republice i zahraničí. Jejich hlavní vyhodou je plná nízkopodlažnost (s vyklopnou plošinou umožňují nástup do vozidla bez jakychkoliv bariér), použití nerezové oceli a plechů, moderní elektrická vyzbroj a osvědčeny kneelingovy systém snižování nástupní strany při nástupu a vystupu cestujících.

Po úspěšném zkušebním provozu završeném získáním homologace pro provoz trolejbusu s tradiční stejnosměrnou vyzbrojí Solaris Trollino 12DC bylo přistoupeno k vyvoji a vyrobě verze s nejmodernější střídavou trakční vyzbrojí a asynchronním motorem.

Solaris 12 AC je dvounápravovy nízkopodlažní trolejbus pro stejnosměrné napájecí napětí a s moderní střídavou elektrickou trakční vyzbrojí TV EUROPULSE firmy Cegelec, a.s. Trolejbus je maximálně unifikován s autobusem řady Solaris Urbino 12. Základem je samonosná, třídveřová karoserie z nerezovych profilů a nerezového ocelového plechu.Vedle karoserie je kompletně převzata také elektrovyzbroj 24 V a pneumatické zařízení.
Použity motor TAM 1009 C je třífázovy asynchronní trakční motor s vykonem 175 kW s kotvou nakrátko a minimálními nároky na údržbu. Vyrobcem motoru je Dopravní podnik Ostrava, ktery při vyvoji a vyrobě zužitkoval bohaté zkušenosti při údržbě trakčních motorů pro tramvaje a trolejbusy. Pro dobíjení baterie, napájení sítě 24 V, pohon kompresoru a servořízení (napájené ze sítě 3 x 400V/50 Hz) slouží staticky měnič řady SMTK (CEGELEC). Frekvenční regulaci asynchronního motoru a rekuperaci zajišťuje střídač, ktery je společně se statickym měničem a motorem pohánějícím zadní nápravu upevněn na karoserii (v tzv. motorové věži).

Trolejbus je vybaven pneumatickym pérováním ECAS Wabco, doplněny hydraulickymi tlumiči. Hydraulické servořízení ZF Servocom s vlastním zdrojem tlakového oleje umožňuje lehké ovládání řízení. Vozidlo je dále vybaveno nezávislou elektrodynamickou brzdou s rekuperací, s dobržďováním vzduchovou brzdou se systémem ABS.

Čelní okno je jednodílné sférické se sníženou linií na pravé straně. Komfortní kabina řidiče, vyhřívání obou křídel předních dveří a snížení pravé přední linie čelního okna, umožňující lepší vyhled na osoby malého vzrůstu.
继续坑爹:
低地板无轨电车的Solaris Trollino是合作公司的Solaris客车SP的结果。z oo跟,西技来克,作为运输公司俄斯特拉发无轨电车正处在一个公共汽车的Solaris乌尔比诺的建筑物上,在车间运输公司俄斯特拉发波兰客车制造商这家现代化的汽车是在捷克共和国无轨电车运输和国外用身体电气设备的统一系列组装。其主要优点是完整的低地板(带斜坡入口,让没有任何障碍的车辆),对不锈钢和板材,现代电气设备,并在入境和出境旅客开始证明kneelingovy减少系统的使用。

经过成功的试运行获得批准的经营与DC的Solaris Trollino 12DC年开始研制生产具有最新的武器装备和异步牵引电动机替代版本传统武器的手推车上限。

AC的Solaris 12是一个两轴低地板为直流电压和交流电力牵引现代化武器装备电视EUROPULSE西技来克车,无轨电车和最终与乌尔比诺的巴士的Solaris 12的最大数量的统一 该基地是自收自支,三门体不锈钢和不锈钢型材plechu.Vedle身体已经完全由一个24伏电气设备和气动设备多。
该发动机TAM 1009 C是三相异步牵引电机功率175千瓦鼠笼和最少的维护。在俄斯特拉发制造商的汽车运输公司,该公司在开发和制造利用的牵引电动机电车和无轨电车维护了丰富的经验。为电池充电,供电网络24 V驱动压缩机和动力转向(电源3 × 400V/50赫兹)提供静态转换器系列SMTK(西技来克)。变频调速异步电动机和逆变器,其中,与静态变频器和电机供电后轴对身体(在电机塔)上。复苏提供

该无轨电车配备了WABCO ECAS空气悬架,带液压减震器完成。与ZF Servocom油压控制自己的源液压助力转向系统可以方便地管理。该车还配备了一个独立恢复电动刹车,与dobržďováním空气与ABS刹车。

挡风玻璃是用右侧减少球线片。舒适的驾驶室,可加热前翼两个门和右前方的挡风玻璃线减少,从而为身材瘦小的人更好的意见。

Technicky popis


Základní údaje        Trollino 12AC
délka/vyška/šířka [mm]        12 000/3 300/2 550
vnitřní světlá vyška [mm]        2 370
převis přední/zadní [mm]        2 700/3 400
nájezdovy úhel vpředu/vzadu [°]        7/7
hmotnost pohotovostní/celková [kg]        11 340/18 000
rozvor náprav [mm]        5 900
průměr zatáčení [m]        21,4
max. rychlost [km/hod]        70
Pohonny systém         
trakční motor        asynchronní 6pólovy, Pragoimex
vykon [kW]        175
trakční vyzbroj        TV Europulse s IGBT prvky, CEGELEC
staticky měnič        SMTK 7,0Z, CEGELEC
Podvozek         
přední náprava        ZF RL 85A tuhá, stabilizátor přední nápravy
zadní (hnací) náprava        ZF AV 132 portálová
řízení        ZF Servocom 8098, regulace vyšky a sklonu volantu a přístrojové desky
provozní brzda        elektrodynamická ovládaná brzdovym pedálem
havarijní brzda        vzduchová, dvouokruhová, kotoučové brzdy Knorr na všech kolech, ABS/ASR, ovládaná brzdovym pedálem
zajišťovací brzda        kotoučová, pružinová, působí na kola zadní nápravy
zastávková brzda        kotoučová, působí na kola zadní nápravy
pérování        pneumatické s kneelingem možností spuštění pravé strany o cca 70 mm a zdvih pro maximální jízdní vyšku o cca 60 mm
centrální mazání        Vogel KFUS 2-64
Karoserie         
konstrukce skeletu        samonosná konstrukce svařená z profilů z nerezové oceli, oplechování bočních stěn z nerezové oceli a hliníkovych panelů
ochrana proti korozi        konstrukce skeletu z nerezové ocelí, ošetřena vosky, vnější panely spojované lepením
uspořádání dveří        troje dvoukřídlé dveře
šířka dveří 1./2./3. [mm]        1 350/1 350/1 350
min. vyška nástupní hrany u 1. [mm]        320
min. vyška nástupní hrany u 2. a 3. dveří [mm]        340
rampa pro imobilní        mechanicky ovládaná ve 2. dveřích
míst k sezení/stání        28-34/56-68
střešní okna        elektrické Happich 2x
ventilátory        dvousměrné G&C (tlakovo-odsávací) 2x
topení prostoru cestujících        konvektorové, 3 radiátory s ventilátory, dvoustupňové技术说明


基本数据        Trollino 12AC
长度/高度/宽度[mm]        12 000 / 3 300 / 2 550
室内净高[毫米]        2370
悬,前/后[毫米]        23分之700400
接近角前/后[°]        7 / 7
整备质量/总[公斤]        11十八分之三百四十000
轴距[毫米]        5900
转弯直径[米]        21.4
最大速度[KM /小时]        70
该推进系统         
牵引电机        6极异步,Pragoimex
功率[kW]        175
牵引设备        电视Europulse用的IGBT,西技来克
静态转换器        SMTK 7.0 W,西技来克
机箱         
前桥        ZF RL 85A刚性前轴稳定
后(驱动器)桥        ZF AV 132门户
管理层        ZF Servocom 8098,高度调整和倾斜方向盘和仪表盘
制动器        电动刹车踏板操作
紧急制动        空气,双回路,所有车轮,ABS / ASR操作制动踏板克诺尔盘式制动器
驻车制动        盘,弹簧,作用于后轮
停止制动        光盘,在后轮作用
暂停        与有关70毫米右侧气动引导选项和一个最大的车身高度行程跪约为60 mm
中央润滑        沃格尔KFUS 2-64
身体         
建设的骨架        悬臂式设计的不锈钢板材不锈钢和铝板侧墙焊接部分
防腐蚀保护        建筑的不锈钢骨架,处理相关的粘接蜡外观面板
配置门        三双门集
1./2./3门宽。[MM]        1 350 / 1 350 / 1 350
分钟。高度的第一入口边 [MM]        320
分钟。高度的第二入口边 和3 门[毫米]        340
为残疾人坡道        机械控制在2 门
座位/站立        28-34/56-68
屋顶窗        2倍电动Happich
球迷        双向G&C(压力真空)2倍
加热车厢        对流,3散热器风扇,分两个阶段


















本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
5
 楼主| 发表于 2011-12-18 13:41 | 只看该作者
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 17:51 编辑

Solaris Trollino 15 AC     索拉瑞斯 Trollino 15








Solaris Trollino 15AC je, stejně jako 12metrovy a 18metrovy článkovy typ, vysledkem spolupráce Dopravního podniku Ostrava a.s. se společností Solaris Bus&Coach a firmou Cegelec.

Zástavbou elektrické vyzbroje do karosérií polského vyrobce autobusů Solaris vznikají moderní vozidla MHD pro trolejbusové provozy v České republice i zahraničí. Jejich hlavní vyhodou je plná nízkopodlažnost (v kombinaci s vyklopnou plošinou úplná bezbariérovost), použití nerezové oceli a plechů, moderní elektrická vyzbroj a osvědčeny kneelingovy systém snižování nástupní strany při nástupu a vystupu cestujících. Je vybaven asynchronní elektrickou trakční vyzbrojí TV EUROPULSE firmy Cegelec a asynchronním motorem.

Solaris Trollino 15AC je trolejbus se třemi nápravami,  délkou 15 metrů a kapacitou přepravovanych cestujících srovnatelnou s kapacitou článkového vozidla MHD. Oproti článkovému vozidlu má však řadu předností ekonomickych a provozních. Jednodušší konstrukce vozidla (odpadá složity kloub vozidla) a s tím související jednodušší instalace elektrické kabeláže, hydrauliky a vzduchovych rozvodů.

Mezi další vyhody 15metrového trolejbusu můžeme zařadit vyhodnou cenu vozidla, jednodušší údržbu, nižší provozní náklady, nižší spotřebu elektrické energie, lepší jízdní vlastnosti, ale také lepší přehled řidiče o situaci ve vozidle a mimo vozidlo. Provozování 15metrového trolejbusu je podstatně vyhodnějším řešením oproti článkovému trolejbusu v případech, že je nutno zajistit vysokou kapacitu přepravovanych cestujících v městském provozu. Rozdíly v ovládání oproti 12metrové verzi jsou minimalizovány využitím natáčení kol zadní nápravy. Nezanedbatelnou vyhodou je shodné provedení elektrické vyzbroje s trolejbusem Solaris Trollino 12AC, čímž se snižují nároky na množství druhů náhradních dílů těchto typovych řad trolejbusů.

Vyrobcem motoru jsou firmy Pragoimex a Dopravní podnik Ostrava, které při vyvoji a vyrobě zužitkovaly bohaté zkušenosti získané při vyvoji a údržbě trakčních motorů pro tramvaje a trolejbusy. Pro nabíjení baterie, napájení sítě 24 V, pohon kompresoru a motoru čerpadla posilovače řízení (napájené ze sítě 3 x 400 V/50 Hz) slouží staticky měnič (Cegelec). Regulaci asynchronního motoru zajišťuje trakční měnič, ktery je společně se statickym měničem a motorem pohánějícím zadní nápravu upevněn na karoserii.

Trolejbus je vybaven pneumatickym pérováním ECAS Wabco, doplněny hydraulickymi tlumiči. Hydraulické servořízení ZF Servocom s vlastním zdrojem tlakového oleje umožňuje lehké ovládání řízení. Vozidlo je dále vybaveno nezávislou elektrodynamickou brzdou s rekuperací, s dobržďováním vzduchovou brzdou se systémem ABS a pneumatickym systémem ASR.

的Solaris Trollino 15AC,像12metrovy 18metrovy和分段式,协作与Solaris俄斯特拉发运输公司客车及西技来克的结果。

在建筑体波兰客车制造商创建的Solaris电气设备在捷克共和国和国外车作业的现代化公共交通车辆。其主要优点是完整的低地板(与全残疾人出入坡道组合),对不锈钢和板材,现代电气设备,并在入境和出境旅客开始证明kneelingovy减少系统的使用。它配备了一个异步电力牵引设备的电视EUROPULSE西技来克和异步电机。


的Solaris Trollino 15AC是具有三个轴,长度为15米的乘客媲美挂接公共交通车辆的能力能力手推车。相比článkovému车辆有经济和运营优势的范围。车辆的简单结构(车辆没有复杂的关节)和有关简单安装电线,液压和空气线。

其他好处包括手推车15metrového车辆交易价格,更容易维护,降低运营成本,更低的功耗,更好的处理,而且司机在车内和车外的情况更好的视野。操作15metrového运输是相当多逊于článkovému拉杆箱解决方案,既要确保在城市交通乘客高容量。在与12metrové版本控制的差异最小化使用旋转后轴。一个重要的优势是电气设备与Solaris无轨电车Trollino 12AC相同的设计,从而减少对这些类型的系列无轨电车零配件的数额要求。

该公司的发动机制造商都在俄斯特拉发Pragoimex和运输公司,以开发和利用的制造业的发展和牵引电机维修经验的有轨电车和无轨电车的财富。对于电池充电,供电网络24 V驱动电机和压缩机动力转向泵(主电源3 × 400 V/50赫兹)提供静态转换器(西技来克)。异步电动机的牵引传动控制提供,其中,与静态变频器和电机通电后桥装在身上。

该无轨电车配备了WABCO ECAS空气悬架,带液压减震器完成。与ZF Servocom油压控制自己的源液压助力转向系统可以方便地管理。该车还配备了一个独立恢复电动刹车,与dobržďováním空气与ABS和ASR气动刹车系统。
Technicky popis


Základní údaje        Trollino 15AC
délka/vyška/šířka [mm]        14 590/3 300/2 550
vnitřní světlá vyška [mm]        2 370
převis přední/zadní [mm]        2 700/3 400
nájezdovy úhel vpředu/vzadu [°]        7/7
hmotnost pohotovostní/celková [kg]        13 800/25 000
rozvor náprav [mm]        6 800/1 690
průměr zatáčení [m]        25
max. rychlost [km/hod]        70
Pohonny systém         
trakční motor        asynchronní 6pólovy, Pragoimex
vykon [kW]        175
trakční vyzbroj        TV Europulse s IGBT prvky, CEGELEC
trakční měnič        řady SMTK, CEGELEC
Podvozek         
přední náprava        ZF RL 85A tuhá, stabilizátor přední nápravy
hnací náprava        ZF AV 132
vlečená náprava        ZF AVN 132
řízení        ZF Servocom 8098, regulace vyšky a sklonu volantu a přístrojové desky
provozní brzda        elektrodynamická ovládaná brzdovym pedálem
havarijní brzda        vzduchová, dvouokruhová, kotoučové brzdy Knorr na všech kolech, ABS/ASR, ovládaná brzdovym pedálem
zajišťovací brzda        kotoučová, pružinová, působí na kola střední a zadní nápravy
zastávková brzda        kotoučová, působí na kola střední a zadní nápravy
pérování        pneumatické s kneelingem možností spuštění pravé strany o cca 70 mm a zdvih pro maximální jízdní vyšku o cca 60 mm
centrální mazání        Vogel KFUS 2-64
Karoserie         
konstrukce skeletu        samonosná konstrukce svařená z profilů z nerezové oceli, oplechování bočních stěn z nerezové oceli a hliníkovych panelů
ochrana proti korozi        konstrukce skeletu z nerezové ocelí, ošetřena vosky, vnější panely spojované lepením
uspořádání dveří        troje dvoukřídlé dveře
šířka dveří 1./2./3. [mm]        1 350/1 350/1 350
min. vyška nástupní hrany u 1. dveří [mm]        320
min. vyška nástup. hrany u 2. a 3. dveří [mm]        340
rampa pro imobilní        mechanicky ovládaná ve 2. dveřích
míst k sezení/stání        36-40/124-120
střešní okna        elektrické Happich 3x
ventilátory        dvousměrné G&C (tlakovo-odsávací) 2x
topení prostoru cestujících        4 elektrické topení, dvoustupňové
技术说明


基本数据        Trollino 15AC
长度/高度/宽度[mm]        14三分之五百九十零300 / 2 550
室内净高[毫米]        2370
悬,前/后[毫米]        23分之700400
接近角前/后[°]        7 / 7
整备质量/总[公斤]        1325分之800000
轴距[毫米]        61分之800690
转弯直径[米]        25
最大速度[KM /小时]        70
该推进系统         
牵引电机        6极异步,Pragoimex
功率[kW]        175
牵引设备        电视Europulse用的IGBT,西技来克
牵引变流器        SMTK系列,西技来克
机箱         
前桥        ZF RL 85A刚性前轴稳定
驱动桥        ZF AV 132
尾随桥        ZF AVN 132
管理层        ZF Servocom 8098,高度调整和倾斜方向盘和仪表盘
制动器        电动刹车踏板操作
紧急制动        空气,双回路,所有车轮,ABS / ASR操作制动踏板克诺尔盘式制动器
驻车制动        盘,弹簧作用于车轮中心和后轴
停止制动        光盘,作用于车轮中心和后轴
暂停        与有关70毫米右侧气动引导选项和一个最大的车身高度行程跪约为60 mm
中央润滑        沃格尔KFUS 2-64
身体         
建设的骨架        悬臂式设计的不锈钢板材不锈钢和铝板侧墙焊接部分
防腐蚀保护        建筑的不锈钢骨架,处理相关的粘接蜡外观面板
配置门        三双门集
1./2./3门宽。[MM]        1 350 / 1 350 / 1 350
分钟。高度的第一入口边 门[毫米]        320
分钟。高发病。边第二 和3 门[毫米]        340
为残疾人坡道        机械控制在2 门
座位/站立        36-40/124-120
屋顶窗        电动Happich 3倍
球迷        双向G&C(压力真空)2倍
加热车厢        4电加热,分两个阶段
















本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
6
 楼主| 发表于 2011-12-18 13:41 | 只看该作者
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 18:21 编辑

Solaris Trollino 18 AC     索拉瑞斯 Trollino 18




Solaris Trollino 18AC patří k unifikované řadě trolejbusů Solaris Trollino a stejně jako jeho menší 12 a 15metroví "kolegové" je vysledkem spolupráce Dopravního podniku Ostrava a.s. se společností Solaris Bus&Coach a firmou Cegelec.

Nízkopodlažní trolejbus SOLARIS TROLLINO 18 AC s alternativním pohonem – dieselagregátem je první článkovy trolejbus vycházející z inovované karoserie tzv. III. generace Solaris.

Kvalitu jízdního komfortu tohoto vozidla vytváří nejen interiér vozidla navrženy firmou Fischundvogel Design, ale také vícemotorovy elektricky pohon, ktery emituje o 10 až 15 dB hluku méně než tradiční spalovací motor. Elektricky pohon a vyzbroj jsou instalovány v motorové komoře a částečně také na střeše vozidla.

Základem pohonu vozidla je moderní a spolehlivy 6pólovy trakční asynchronní motor firmy Pragoimex s vysokym kroutícím momentem při relativně nízkych otáčkách. Pro alternativní pohon byl zvolen dieselagregát o vykonu 100 kW, ktery dává trolejbusu velmi praktickou nezávislost na trolejovém vedení.
继续坑爹:
Solaris Trollino 18ac属于统一系列Trollino的Solaris无轨电车和喜欢它的较小的12和15metroví“协会”是一个协作运输与Solaris客车和西技来克公司的俄斯特拉发。

低地板无轨电车的Solaris Trollino 18交流与替代燃料 - 柴油发电机组是第一个分段手推车上的创新体三为主。一代的Solaris。

对乘坐车辆的舒适品质创造不仅设计了一个由Fischundvogel设计车辆内饰,而且还多引擎电力,它会发出约10至15分贝的噪音比传统内燃机更少。电力推进和设备安装在引擎室和部分屋顶上。

该车辆的基础,是推动现代和可靠的6极异步牵引电动机在较低的速度与高扭矩Pragoimex公司。对于被选为替代燃料柴油100千瓦,这给小车很实用的架空线路的独立性。

Technicky popis


Základní údaje        Trollino 18AC
délka/vyška/šířka [mm]        18 000/3 450/2 550
vnitřní světlá vyška [mm]        2 370
převis přední/zadní [mm]        2 700/3 400
nájezdovy úhel vpředu/vzadu [°]        7/7
hmotnost pohotovostní/celková [kg]        19 700/28 000
rozvor náprav [mm]        5 130/6 770
průměr zatáčení [m]        23,2
max. rychlost [km/hod]        70
Pohonny systém         
trakční motor        asynchronní 6pólovy Pragoimex
vykon [kW]        250
záložní pohon        dieselagregát Kirch APU 100
trakční vyzbroj        TV Europulse s IGBT prvky, CEGELEC
trakční měnič        SMTK 10M, CEGELEC
sběrače        poloautomatické
Podvozek         
přední náprava        ZF RL 85A tuhá, stabilizátor přední nápravy
střední náprava        ZF AVN 132
hnací náprava        ZF AV 132
řízení        ZF Servocom 8098, regulace vyšky a sklonu volantu a přístrojové desky
provozní brzda        elektrodynamická ovládaná brzdovym pedálem
havarijní brzda        vzduchová, dvouokruhová, kotoučové brzdy Knorr na všech kolech, ABS/ASR, ovládaná brzdovym pedálem
zajišťovací brzda        kotoučová, pružinová, působí na kola střední a zadní nápravy
zastávková brzda        kotoučová, působí na kola střední a zadní nápravy
pérování        pneumatické s kneelingem možností spuštění pravé strany o cca 70 mm a zdvih pro maximální jízdní vyšku o cca 60 mm
centrální mazání        Vogel KBS1 s autodiagnózou
Karoserie         
konstrukce skeletu        samonosná konstrukce svařená z profilů z nerezové oceli, oplechování bočních stěn z nerezové oceli a hliníkovych panelů
ochrana proti korozi        konstrukce skeletu z nerezové ocelí, ošetřena vosky, vnější panely spojované lepením
uspořádání dveří        čtvery dvoukřídlé dveře
šířka dveří 1./2./3./4. [mm]        1 350/1 350/1 350/1 350
vyška nástupní hrany u 1. a 2. dveří/s kneelingem [mm]        320/260
vyška nástupní hrany u 3. a 4. dveří/s kneelingem [mm]        340/280
rampa pro imobilní        mechanicky ovládaná ve 2. dveřích
míst k sezení/stání        49/83
střešní okna        elektrické Happich 3x
ventilátory        dvousměrné G&C (tlakovo-odsávací) 2x
topení prostoru cestujících        4 elektrické topení, dvoustupňové
技术说明


基本数据        Trollino 18ac
长度/高度/宽度[mm]        18 000 / 3二分之四百五十〇550
室内净高[毫米]        2370
悬,前/后[毫米]        23分之700400
接近角前/后[°]        7 / 7
整备质量/总[公斤]        19二十八分之七百000
轴距[毫米]        5六分之一百三十770
转弯直径[米]        23.2
最大速度[KM /小时]        70
该推进系统         
牵引电机        6极异步Pragoimex
功率[kW]        250
备份驱动器        基尔希柴油APU 100
牵引设备        电视Europulse用的IGBT,西技来克
牵引变流器        SMTK 10M西技来克
收藏家        半自动
机箱         
前桥        ZF RL 85A刚性前轴稳定
中间轴        ZF AVN 132
驱动桥        ZF AV 132
管理层        ZF Servocom 8098,高度调整和倾斜方向盘和仪表盘
制动器        电动刹车踏板操作
紧急制动        空气,双回路,所有车轮,ABS / ASR操作制动踏板克诺尔盘式制动器
驻车制动        盘,弹簧作用于车轮中心和后轴
停止制动        光盘,作用于车轮中心和后轴
暂停        与有关70毫米右侧气动引导选项和一个最大的车身高度行程跪约为60 mm
中央润滑        沃格尔KBS1与autodiagnózou
身体         
建设的骨架        悬臂式设计的不锈钢板材不锈钢和铝板侧墙焊接部分
防腐蚀保护        建筑的不锈钢骨架,处理相关的粘接蜡外观面板
配置门        四双门双
1./2./3./4门宽。[MM]        1 350 / 1 350 / 1 350 / 1 350
高度的第一入口边 和2 门/与[毫米]跪        二百六十〇分之三百二十零
入口边缘的高度为3 和4 门/与[毫米]跪        二百八十○分之三百四十○
为残疾人坡道        机械控制在2 门
座位/站立        49/83
屋顶窗        电动Happich 3倍
球迷        双向G&C(压力真空)2倍
加热车厢        4电加热,分两个阶段















本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
7
 楼主| 发表于 2011-12-18 13:44 | 只看该作者
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 18:34 编辑

SOR TNB 12

Technicky popis


Základní údaje        SOR TNB 12
délka/vyška/šířka [mm]        12 180/3 400/2 550
převis přední/zadní [mm]        2 470/3 530
nájezdovy úhel vpředu/vzadu [°]        7/7
hmotnost provozní/maximální[kg]        10 200/16 700
rozvor náprav [mm]        6 180
vnější obrysovy poloměr [mm]        11 250
max. rychlost [km/hod]        70
Pohonny systém         
trakční motor        TAM 1050 C6B, asynchronní 6pólovy, Pragoimex a.s.
vykon [kW]        175
trakční měnič        Cegelec a.s CAC 250 - 750 VDC, 350 A
Podvozek         
přední náprava        SOR BN 004, nezávislé zavěšení
zadní náprava        VOITH portálová
řízení        RBL C 500V, hydraulické monoblokové
provozní brzda        elektrodynamická - Cegelec brzdovy odporník 300kW
havarijní brzda        vpředu Wabco PAN 19-1, vzadu Knorr SN7, kotoučové, vzduchem ovládané, ABS/ASR - Wabco systém 4S/4M
pérování        pneumatické, vlnovcové pružiny s hydraulickymi tlumiči Brano a.s.- vpředu 2 / vzadu 4, elektronické ovládání Wabco ECAS
Karoserie         
konstrukce skeletu        celokovová nízkopodlažní, polonosného typu
uspořádání dveří        troje dvoudílné dveře a jedny jednodílné
šířka dveří 1./2./3./4. [mm]        860/1 200/1 200/1 200
nástupní vyška [mm]        320
vyška podlahy vpředu [mm]        360
vyška podlahy vzadu [mm]        360
míst k sezení/stání        28/67
topení        elektricky bojler, vyměník/olej voda 28,8 kW
坑爹的翻译:
技术说明


基本数据        TNB SOR 12
长度/高度/宽度[mm]        12三分之一百八400 / 2 550
悬,前/后[毫米]        2三分之四百七十零530
接近角前/后[°]        7 / 7
工作重量/最大[公斤]        1016分之200700
轴距[毫米]        6180
外轮廓半径[mm]        11 250
最大速度[KM /小时]        70
该推进系统         
牵引电机        THERE C6B 1050,6极异步和Pragoimex
功率[kW]        175
牵引变流器        作为CAC西技来克250至750 VDC,350 A
机箱         
前桥        SOR BN 004,独立悬挂
后轴        福伊特门户
管理层        RBL彗星500V,液压直板
制动器        电动 - 西技来克制动电阻300千瓦
紧急制动        威伯科潘19-1在前面,后面克诺尔SN7,光盘,空气启动时,ABS / ASR - 威伯科系统4S/4M
暂停        波纹管液压气动减震器和Brano,前2 /后4,WABCO ECAS电子控制弹簧
身体         
建设的骨架        低金属含量,polonosného
配置门        三双门和一件件套
1./2./3./4门宽。[MM]        一分之八百六十200 / 1 200 / 1 200
起始高度[mm]        320
地板的高度,前面[毫米]        360
后部地板高度[mm]        360
座位/站立        67分之28
暖气        电锅炉,换热器/油水28.8千瓦






本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
8
 楼主| 发表于 2011-12-18 13:45 | 只看该作者
本帖最后由 wangyi1853 于 2011-12-18 19:09 编辑

该公司的巴士
Karosa B732

基本规格
长度:11055毫米
宽度:2500毫米
高度:3165毫米
轴距:5600毫米
总重量:15780公斤
59/31(63):座位/站在数
层高度:890毫米
最大速度:78 - 87公里每小时
Karosa B741

基本规格
长度:17355毫米
宽度:2500毫米
高度:3165毫米
轴距:5600 /6270毫米
总重量:25600千克
的座席/站立编号:42/108
地板高度:890毫米
最大。速度:71公里每小时
Karosa B932

基本规格
长度:11345毫米
宽度:2500毫米
高度:3165毫米
轴距:5600毫米
总重量:17 000 - 18000公斤
的座席/站立编号:31/63
地板高度:890毫米
最大。速度:70公里/小时。
Karosa B941

基本规格
长度:17615毫米
宽度:2500毫米
高度:3165毫米
轴距:5,600 /6270毫米
重量:25,850 - 26000千克
的座席/站立编号:42/108
高度楼层:890毫米
最大。速度:70 - 72公里每小时
Karosa B952

基本规格
长度:11320毫米
宽度:2500毫米
高度:3165毫米
轴距:5600毫米
总重量:17800千克
31/68:座位/站在数
层高度:790/890 mm
最大。速度:88公里每小时
Karosa B961

基本规格
长度:17590毫米
宽度:2500毫米
高度:3165毫米
轴距:5600 /6270毫米
总重量:26000公斤
的座席/站立编号:45/122
地面以上楼层高度:790 / 890毫米
最大。速度:70公里/小时。
Mercedes Benz 412 D a 411 CDI

基本规格
长度:6535毫米(6835毫米- 411 CDI)
宽度:2010毫米
高度:2690毫米
总重量:4600千克
的座席/站立人数:16 - 18 / 5至6
最大。速度:147公里每小时
Karosa – Renault Citybus

基本规格
长度:11990毫米
宽度:2500毫米
高度:2924毫米
轴距:6120毫米
总重量:18000千克
的座席/站立编号:26/73
在前面和中间的门入口高度:320毫米
开始在后门高度:330毫米
最大。速度:78公里每小时
Solaris Urbino 12

基本规格
长度:12000毫米
宽度:2550毫米
高度:3050毫米
轴距:5900毫米
总体工作重量:11280千克
34/65:座位/站立人数
最少地板高度:320毫米
最大。速度:80公里/小时
发动机型号:DAF PR 183 S2
Solaris Urbino 12H

基本规格
长度:12000毫米
宽度:2550毫米
高度:3200毫米
轴距:5900毫米
总重量:18000千克
座位数/站立:36/68
最小地板高度:320毫米
最大。速度:70公里/小时。



----------------------------------------------------------------END------------------------------------------------------------------------------------












本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?注册

x
9
发表于 2011-12-18 21:15 | 只看该作者
索拉瑞斯真帅啊

点评

谢谢你的欣赏了  发表于 2011-12-19 20:36
10
发表于 2011-12-18 22:17 | 只看该作者
索拉瑞斯真漂亮!斯柯达也不错。

点评

谢谢你的欣赏了  发表于 2011-12-19 20:36
11
发表于 2011-12-19 17:06 | 只看该作者
14TR的版本太多了,我看过那帖子看得我迷糊到不行。
索拉瑞斯绝对是好车,哪儿我都很喜欢就是PP实在别扭就好像被拍了一样
12
 楼主| 发表于 2011-12-19 20:35 | 只看该作者
fordbenson 发表于 2011-12-19 17:06
14TR的版本太多了,我看过那帖子看得我迷糊到不行。
索拉瑞斯绝对是好车,哪儿我都很喜欢就是PP实在别扭就 ...

那是视角问题,估计拍照的在某个高处何其平视。
13
发表于 2011-12-19 21:36 | 只看该作者
品牌的力量

点评

谢谢你的欣赏了  发表于 2011-12-19 23:07
14
发表于 2011-12-19 22:23 | 只看该作者
不错!很漂亮。
东欧的街道咋也跟靖宇街似的。

点评

东欧一向穷,气候和咱们这差不多,就是政府好,为老百姓出行考虑很多。  发表于 2011-12-19 22:28
15
发表于 2011-12-19 22:42 | 只看该作者
为什么一说斯柯达我就能想起那经典的八爪轮毂呢。。。

点评

八爪轮毂系为伊卡璐斯,我记忆里,呵呵  发表于 2011-12-19 23:06
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册

本版积分规则

手机版|小黑屋|公交迷网 ( 苏ICP备18015221号

GMT+8, 2025-2-3 15:19

Powered by Discuz! X3.2

© 2001-2013 Comsenz Inc.

快速回复 返回顶部 返回列表